Curly Milky Way

milkyway02.jpg

A most következő koktél egy saját alkotás, mely ha felvezetem, hogy whiskyből és tejből áll, valószínűleg furcsának fog tűnni, de persze nem én vagyok az első, aki használja ezt a kombinációt. Ha kicsit szétnézünk külföldi (nagyrészt amerikai) oldalakon, akkor sok puncsban vagy csak szimpla koktélban megtalálható ez a kombináció. 

 

Én  már egyáltalán nem emlékszem arra, hogy hogyan jutott eszembe az ötlete, mert ez egy házibulin történt, de valószínűleg a karamellás tej remek együttesét szerettem volna felturbózni. Úgy érzem sikerült. Másrészt népszerűsége miatt gyakran kapok Ballantine's whiskyt, amit én nem annyira preferálok magában, de a maláta whiskyt is tartalmazó keverék, szerintem nagyon harmonikusan bekapcsolódik ebbe az elegybe. 

 

Az elkészítése roppant egyszerű: a whiskyt és a karamell szirupot (kávézókban is használt, folyékony állagú), egy long drinkes pohárba töltjük, majd a poharat feltöltjük tejjel. Végül finoman összekeverjük. Hölgyeknek ajánlom leginkább, de vigyázat, nagyon itatja magát!

 

CSG

Címkék: tej koktél whisky
-->
Megjegyzések
Badó Andrea © 2011 (sitebuild)
süti beállítások módosítása