Nem is olyan régen Balatonon jártam, pontosabban Balatonmáriafürdőn. Ebéd tájt az egyik kedvenc helyi étkezőmben ettem, ugyanis nem csak jó árakkal, hanem finom ételekkel is szolgálnak. Ezekről mutatok most nektek fotókat, hisz szerintem gusztusosak és ízletesek voltak.

Első fogásnak egy halászlét választottam, természetesen harcsából. Ugye ha már lúd, akkor bizony legyen kövér. Balatonon megszokott kis bográcsban tálalták, harcsafilékkel, és mellé egy szárított pirospaprikát is adtak. Mennyei volt!

Mondanom sem kell, hogy hamar elfogyott, bár próbáltam kiélvezni az utolsó falatig, hisz nagyon finom volt. 

Második fogással gondban voltam, sokáig gondolkodtam mit is válasszak, majd egy Tejszínes-gombás fogasfilére szavaztam grillezett zöldségekkel. Bár szeretem a halakat sose ettem még fogast, így újdonság erejével hatott rám, hogy az egyik legfinomabb ízű hal. Mondanom sem kell, hogy filéről lévén szó nem kellett a szálkákkal bonyolódnom. 

Igazából a látványától jóllaktam. Ez persze tudom, hogy relatív, de szerintem nagyon gusztusosan nézett ki. A gomba is, a zöldségek is megfelelően át voltak sütve. Pont annyira, amennyire azt szükséges.

Végezetül elárulom, hogy mennyibe került ez a két fogás a Balaton partján. Összesen 2400 forintot fizettem, ebben benne volt a két fogás, két 0,3-as ásványvíz, és egy espresso a végén. Szerintem abszolút  megérte. 

Ebéd után pedig lesétáltam a partra és idén először megcsodáltam a partot. Szép látvány volt. 

 

p.s.: Még a mai nap felkerül a Gazpacho-s poszt plusz még egy meglepetés poszt is. 

 

KT

-->
Megjegyzések
Badó Andrea © 2011 (sitebuild)
süti beállítások módosítása